کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته
سرخط خبرها

مراحل درست ضدعفونی کردن لباس مبتلایان به کرونا

  • کد خبر: ۵۲۷۹۹
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷
مراحل درست ضدعفونی کردن لباس مبتلایان به کرونا
برای مهار کردن هر چه سریع‌تر ویروس کرونا باید به نکات درج شده در شیوه نامه‌های بهداشتی توجه کنیم.
به گزارش شهرآرانیوز، ماه هاست زندگی همه ما با ویروس عجیبی عجین شده که قصد رفتن ندارد و حسابی به تاخت و تاز خودش ادامه می‌دهد. همه افراد دغدغه‌های زیادی در این باره پیدا کرده اند. یکی از این دغدغه‌ها وسواس و حساسیت شدید برای ضدعفونی کردن لباس‌های افراد مبتلا به کرونا است، که همه خانواده‌ها یک جورایی درگیر این موضوع شده اند.

برای مهار کردن هر چه سریع‌تر این ویروس منحوس باید نکاتی که در شیوه نامه‌های بهداشتی درج شده است، توجه ویژه‌ای به آن‌ها شود و راحت از کنار آن‌ها گذر نکنیم تا شاهد درمان سریع عزیزانمان باشیم.

همه خانواده‌ها باید دقت کنند که اگر بیمار مبتلا به کرونا را در منزل نگهداری می‌کنند، تمام نکات بهداشتی را که مربوط به بیمار می‌شود، مو به مو اجرا کنند. نه تنها نزدیک شدن به فرد مبتلا می‌تواند خطرناک باشد، بلکه شست و شوی لباس و ظروف این فرد هم می‌تواند آسیب‌های زیاد خود را داشته باشد. پس خانواده‌ها باید این موارد و نکات را در ضدعفونی کردن لباس مبتلایان پیاده کنند.
 
یکسری نکاتی که باید در شست و شوی لباس بیماران کرونایی رعایت شود؛ اعم از:

-در نظر گرفتن سبد جداگانه برای فرد مبتلا

-استفاده از ماسک و دستکش هنگام شست و شوی لباس مبتلا

-شستن مجزای لباس‌های فرد مبتلا به کرونا

-دست نزدن به چشم و صورت هنگام شست و شوی لباس فرد مبتلا

-شستن لباس در آب ۶۰ تا ۹۰ درجه

-پرهیز از تکاندن لباس فرد مبتلا در هوا

-پهن کردن لباس جلوی نور آفتاب بعد از آب کشی

-ضدعفونی ماشین لباسشویی بعد از شست وشوی لباس

-اتو کردن لباس‌ها با حرارت مناسب

-شستن دست‌ها بعد از پایان کار
 
 
 
 
 
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->